reklama

rozchodové dilema

V poslednej dobe neprejde týždeň, keď by som neriešila nejaký rozvod alebo rozchod a s tým súvisiace vzniknuté problémy. Počúvam príbehy žien a mužov a niekedy mi je ľúto, ako sa im veci vymkli spod kontroly.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

 Počúvam príbehy žien a mužov a niekedy mi je ľúto, ako sa im veci vymkli spod kontroly a aké životné osudy prežívajú. Každý z nás ide do vzťahu s tým, že je to "navždy - kým nás smrť nerozdelí". Veľa krát to proste nevyjde. Určite je ľahšie ukončiť vzťah tomu, ktorý si našiel niekoho iného. Pamätám sa na svoje zlomené srdce. Na ten pocit v hrudi, keď som si myslela, že sa snáď ani nenadýchnem, keď mi môj bývalý po 4 rokoch povedal, že ľúbi niekoho iného. Bolo to v predvečer mojich promócií. Tento deň som vytesnila z mojej pamäte a verte, či nie, vôbec si na deň mojich promócií nepamätám. A to som mala 23 rokov, bola som slobodná, bez záväzkov a bezdetná. Nedokážem si predstaviť tú bolesť, ktorú musí prežívať niekto, ktorému jeho životný partner povie, že ľúbi niekoho iného a opustí ho po mnohých spoločných rokoch súžitia. Odíde preč a svoju partnerku spolu s deťmi opustí kvôli niekomu inému. Môže vysvetľovať dokola ako ho to mrzí, že to nedokázal ovplyvniť a zabrániť tomu, pretože "srdcu nerozkážeš". Morálne dilema, či zotrvať vo vzťahu bez lásky na úkor rodiny a obetovať sa alebo sebecky žiť svoj život s niekým do ktorého sa človek bezhlavo zaľúbil nik nevyrieši. Z mojej praxe a empirického vnímania mám za to, že opusteniu rodiny kvôli niekomu tretiemu majú bližšie muži ako ženy /netvrdím, že je to na 100%/. Väčšina žien to má v hlave nastavené tak, že deti sú na prvom mieste a kvôli nim a pokoju v rodine obetujú potenciálnu "lásku života", prípadne nenaberú odvahu urobiť krok k opusteniu svojho partnera. Argumenty zostať vo vzťahu bez lásky prevážia ísť do rizika s neistým koncom. Chlap má vždy akú takú šancu vrátiť sa späť k rodine po nevydarenom "úlete". Poznám plno žien, ktoré svojho manžela/partnera privítalo do svojho života naspäť, keď mu to s milenkou nevyšlo, poznám plno žien, ktoré by neváhalo a dali šancu svojmu "ex", ak by mu to vo vzťahu s milenkou nevyšlo. Na FB som sa prikmotrila do skupiny, kde si ženy aj muži vylievajú svoje srdcia a verejne sa priznávajú so svojimi trápeniami, problémami, čítam si tam jednotlivé komentáre a niekedy sa fakt z chuti zasmejem na radách alebo pripomienkach kompetentne nekompetentných, veľa krát tu ľudia hľadajú odpoveď na otázku "Čo mám robiť?" Nezainteresovaným sa dobre radí, je ľahké anonymne povedať čo robiť, ťažšie je to v realite aj spraviť. Všetkým vám, ktorí sa práve rozhodujete, čo urobiť, držím palce a verím, že vaše rozhodnutie neoľutujete, lebo prísť môžete o veľa, stratiť môžete nielen partnera, ale aj vlastné deti, ktoré v týchto situáciách veľa krát sebecké rozhodnutie rodiča nedokážu tolerovať a opustenie rodiny odpustiť.

Andrea Legényová

Andrea Legényová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mladá žena, ktorá sa častokrát cíti stratená a osamotená, aj keď sa okolo mňa točí veľa ľudí a preto si sem tam potrebujem vyliať srdce :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu