reklama

moje novoročné plány

Veľa ľudí si dáva do nového roka predsavzatia, že nebudú fajčiť, začnú cvičiť, budú chudnúť, zdravšie jesť a tak podobne. Ja som si dala predsavzatia týkajúce sa mojich cestovateľských snov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mať tak viac peňazí a času, tak by som každý mesiac aspoň na jeden víkend navštívila nejakú európsku metropolu. Veď letenky sú v dnešnej dobe také lacné. Tak napríklad v decembri boli letenky do Berlína za 8 Eur, no nejdite tam - za 8 Eur. Nikomu z môjho okolia sa do Berlína ísť nechcelo a to chvalabohu, pár dní na to sa tam stal atentát na vianočných trhoch.

 Mám nastavené automatické preposielanie lacných leteniek na mail, keď vidím tie ceny, až sa mi nechce veriť, že za taký lacný peniaz sa dá letecky prepraviť tisícky kilometrov. Letenka 20 Eur, extra batožina do podpalubia 25 Eur, základ je ísť na ľahko, príp. mať na sebe niekoľko vrstiev oblečenia :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Začiatkom roka som objavila lacné letenky do Izraela, v tejto zime sa ísť trochu zohriať, vidieť múr nárekov, Betlehem, okúpať sa v Mŕtvom mori bol môj dávny sen, moji známi si ťukali na hlavu, že ísť do tejto nebezpečnej oblasti, je v dnešnej dobe veľké riziko. Vravím si, ísť hocikde je dnes riziko, môžete sa stať účastníkom dopravnej nehody a rovnako aj obeťou vreckového zlodeja. Tak som zase nešla. Včera som videla reportáž o teroristickom útoku v Jeruzaleme.

 Objavila som zájazd do Černobyľu, chcela som ho darovať môjmu manželovi ako darček k narodeninám, poslal ma viete kam, že či som normálna, že ak chcem vidieť rozpadnuté a polozničené domy, môže ma previesť autom do dedinky Muľa :-) je rybár a to ho neoslovilo ani kŕmenie obrých sumcov a nevyšlo mi ho ani nalákať ho /ako každého chlapa s génom bojovníka v krvi/ na zakonzervovanú bojovú techniku. Skúšala som ho navnadiť na krásy severu, okúpať sa na Islande v horúcich prameňoch, ani to mi nevyšlo, vraj tu teraz máme takú zimu, že ísť na sever je samovražda. Miláno, Rím, či Paríž ho tiež nezlákali...ešteže som našla výpredajové letenky za 18 Eur do Eindhovenu :-) Určite vám napíšem, čo zaujímavé som tam zažila :-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Keďže moje cestovateľské sny stále trvajú, rozhodla som sa v lete opäť pre čisto "Babský zájazd"- tentokrát do Barcelony. Bez detí /akceptujeme mladé devuchy od 15 rokov/, bez partnerov, manželov, frajerov. Čisto ženský kolektív. Som zvedavá v akom počte sa tam nakoniec vyberieme /a či sa aj vyberieme/, ale ak tento výlet bude z polovice taký dobrý ako bol ten minuloročný do Atén, budem spokojná. Na vianoce som dostala 2 bedekre o Barcelone, takže zostaviť cestovateľský plán nebude problém a stále je tu aj nádej, že niektorá z mojich nezadaných spolucestujúcich očarí nejakého španielskeho milionára natoľko, že tam ako dobrá kamoška budem môcť tráviť pár týždňov v roku v ich vile na Costra brava, prípadne, že tam natrafíme na Álvara Solera :-) a kebyže nenastane ani jedna z týchto mojich predstáv, bude mi bohato stačiť aj to, že s kamarátkami strávime pár dní v meste plného histórie, umenia, dobrého jedla a možno sa naučím tancovať flamengo. Me alegro!

Andrea Legényová

Andrea Legényová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mladá žena, ktorá sa častokrát cíti stratená a osamotená, aj keď sa okolo mňa točí veľa ľudí a preto si sem tam potrebujem vyliať srdce :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu