reklama

krkavčie matky- part 2

fúha...pomyslela som si, keď som si prečítala všetky odkazy a reakcie k môjmu predchádzajúcemu článku, chvalabohu boli pozitívne. Uvedomila som si, že pocity aké som prežívala ja, má mnoho žien - matiek /možno aj mužov/ a cítia to

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

fúha...pomyslela som si, keď som si prečítala všetky odkazy a reakcie k môjmu predchádzajúcemu článku, chvalabohu boli pozitívne. Uvedomila som si, že pocity aké som prežívala ja, má mnoho žien - matiek /možno aj mužov/ a cítia to presne ako ja, že sem tam si potrebujú od celého toho kolotoča oddýchnuť a vypnúť. ďakujem za všetko slová podpory, že v tom nie som sama a že ľudia,ktorí to nechápu sú obmedzení.

 Napadla ma myšlienka, že by nebolo zlé rozbehnúť cestovnú kanceláriu, ktorá by sa zameriavala na pobyty pre ženy-matky, bez svojich polovičiek a detí na pár dní, kde by trochu zrelaxovali a nabrali energiu. Veď, keď existujú CK, ktoré sa špecializujú na pobyty pre poľovníkov, skialpinistov, rybárov, umelcov, prečo nie aj pre matky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Môj vysnívaný sen je ísť do Paríža, priznávam, že okrem atrakcií ako je Eiffelova veže, Notre dame, Champs elysée, chcem ísť aj do Disneylandu...bez detí, sebecky si chcem kúpiť jablko v župane, vychutnávať zmrzku, ísť na kolotoče, horskú dráhu, vyskúšať všetky adrenalínové atrakcie bez toho, aby som musela riešiť cikanie, ponosy na dlhé rady a minula veľa peňazí na všetky disney princezné, ktoré ešte doma nemáme - proste na pár hodín byť znovu tínedžerka.

 Taktiež chcem ísť do Barcelony pozrieť si tam Sagrada Familiu, Font Magicu a kúpať sa v mori a /môj drahý manžel, prosím ťa nežiarli/ stretnúť tam Álvara Solera :-) Vygooglila som si, že má len 25 rokov, /ó bože, narodil sa, keď som končila Základnú školu/, ale podľa dostupných materiálov a fotiek tento chlap spĺňa všetko to, čo štandardne vizuálne chlap má mať. Neviem, či vo vzťahu máte "dohodu", že ak sa vám naskytne možnosť "zoznámiť" sa s niekým iným, máte od svojej polovičky zelenú. Na mojom zozname bol dlhé roky charizmatický herec Keanu Reeves, herec Theo James, slovenský /čítate správne/ model Rado Vanko /ach, pozrite si jeho fotky a pochopíte, prečo sa na tento môj imaginárny zoznam dostal/ a tento rok pribudol aj spevák Álvaro Soler :-) Nie, nechcem vedieť, či taký zoznam má aj môj manžel, lebo ak by ho mal, určite mu ho zruším a zakážem...nech žije sloboda slova a myslenia :-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Chcem toho zažiť ešte veľa, nechcem žiť život, keď vo veku 80 rokov budem riešiť, čo som všetko nestihla zažiť a vidieť. Je fajn mať pekný dom, rýchle auto, ale je to podľa mňa nič oproti tomu mať zážitky a spomienky na to, čo ste zažili, koľko ste sa nasmiali a kde všade ste boli. Cestovanie je môj cieľ, ktorý si najbližších 20 rokov chcem postupne splniť. Takže na pláne mám budúce leto Barcelonu. V kútiku duše budem dúfať, že na toho Álvara niekde natrafím, ale keď nie, nezbláznim sa, pustím si na mobile na plné "pecky" jeho "Sofiu" a spolu s babami, ktoré si budú chcieť dať 5 dňovú pauzu zažijem pár dní oddychu a pevne verím aj smiechu a zábavy. Pomaly sa nás zbiera dosť veľká skupina, snáď nič naše plány neprekazí. Prepáčte páni, vás neberieme, nemusíte sa báť milí manželia, partneri a priatelia, ideme si tam oddýchnuť, aby sme boli ďalšie mesiace plné sily a elánu riešiť každodenné starosti, vládali v noci vstávať k deťom,keď majú horúčku, utierať prach, prať a žehliť, proste aby sme žiarili a aby sme boli dobré matky a polovičky, lebo na výraze "šťastné deti majú šťastné matky" niečo naozaj je...a to vám píšem z vlastnej skúsenosti. :-)

Andrea Legényová

Andrea Legényová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mladá žena, ktorá sa častokrát cíti stratená a osamotená, aj keď sa okolo mňa točí veľa ľudí a preto si sem tam potrebujem vyliať srdce :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu