reklama

Óda na priateľstvo.

Pamätáte si na svojho prvého najlepšieho kamaráta-kamarátku? Jeho meno, detskú izbu a hry, ktoré ste spolu radi hrávali?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Moja prvá najlepšia kamarátka sa volala Marianna, poznala som ju zo škôlky a pozvala ma na moju prvú narodeninovú párty. Keď som v prvej triede zistila, že ona je v Á-čke a ja v B-čke, zlomilo mi to srdce. Potom sa stala mojou najlepšou kamarátkou Eva, žasli sme spolu nad Jasonom Donovanom, keď hral v Susedoch na RTL / bolo to v nemčine a to, že sme nič nerozumeli, bolo absolútne nepodstatné/, tancovali spolu na piesne od Lucie, absolvovali spolu prvé diskotéky a samozrejme riešili chlapcov :-) Toto kamarátstvo ukončil môj rozchod s bývalým frajerom, keďže nekolegiálne zostala po jeho boku a na mňa sa vykašlala. Hovorí sa, že kamarátstva zo strednej školy pretrvávajú na celý život. V mojom prípade to zatiaľ platí- s Rianou, ktorá pri mne stála v dobrom aj zlom sme kamarátky stále, nezabudnem ako sme sa chceli v noci vykradnúť na diskotéku a preľstiť mojich rodičov, nevyšlo nám to a ja som mala skoro mesiac zaracha alebo ako sme si počas jej ročného pobytu v USA písali listy, ktoré nekonečne dlho putovali cez oceán. Samozrejme, že ona bola pri mne, keď mi môj frajer zlomil srdce a utešovala ma.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 V ťažkých chvíľach je super mať kamarátov po svojom boku, som jedináčik a kamaráti boli už od malička v mojom živote veľmi potrební. Človek sa potrebuje vyžalovať, postrážiť sem tam deti, ísť s niekým na kávu alebo len tak potrkotať. Rovnako ženy a aj chlapi. Neviem teda, či sú obsahom chlapských rozhovorov aj výpredaje, novinky v diétach, či mimomanželská známosť šéfky, ale predpokladám, že im tiež dobre padne sa "vykecať".

 Za posledný rok v mojom živote pribudli dve skvelé kamarátky, preberám s nimi podstatné, aj nepodstatné veci a som rada, že ich mám, pretože život je ľahší, keď ho máte s kým riešiť. Nebudem tu písať ich mená, oni určite vedia, že ich mám a oni majú mňa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Tento blog patrí teda všetkým kamarátom, kamarátkam, priateľom, priateľkám vďaka ktorým sa nám ľahšie zaspáva, vstáva a vďaka ktorým, keď je človek na dne, sa vie vzchopiť, nadýchnuť a povedať si, že nikdy nie je tak zle, aby ešte nemohlo byť horšie. Vďaka skutočným priateľom vie človek spraviť rozhodnutia ku ktorým potrebuje sem tam "nakopnúť", vie sa zasmiať až tak, že dostane štikútku a vo výpredajoch objaví skvelú blúzku. Vďaka skutočným priateľom sa vie pozrieť do zrkadla a rovnako aj do budúcna, pretože skutočný priateľ nielen povzbudí, ale stojí po vašom boku v dobrom aj v zlom. Keď plače vy, plače s vami a keď sa smejete, doleje vám pohár vína.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Tak na zdravie! Symbolicky pripíjam všetkým skutočným priateľom, ktorých k životu potrebujeme rovnako ako oni nás :-)

Andrea Legényová

Andrea Legényová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mladá žena, ktorá sa častokrát cíti stratená a osamotená, aj keď sa okolo mňa točí veľa ľudí a preto si sem tam potrebujem vyliať srdce :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu