reklama

Analýza môjho dnešného horoskopu.

Dnes som si po dlhej dobe prečítala svoj horoskop a celkom ma zaujal. Pri jeho rozbore som sa dozvedela celkom zaujímavé fakty s ktorými by som sa s vami rada podelila a ktoré dnes ovplyvnili moje fungovanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

S neznámymi ľuďmi, zvlášť dnes jednajte s rezervou. Pri mojej práci je dosť pravdepodobné, že prídem do styku s neznámymi ľuďmi. Keďže viem, čo mi horoskop na dnes prichystala, bola som naozaj veľmi opatrná. Každého neznámeho v kancelárii som si starostlivo prezerala. Postarší pán asi nadobudol po dnešnom našom stretnutí dojem, že ma očaril, manželka ďalšieho ma určite neznáša a 3 osoby v hmotnej núdzi, ktoré ma navštívili vďaka Centru právnej pomoci som poslala za konkurenciou, bola som mierne odmeraná, ale to nevadí, horoskop ma upozornil ako jednať s neznámymi ľudmi a to, že som za celý deň nič nezarobila mi nevadí, hlavne, že som bola dostatočne rezervovaná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Snažte sa, nech nebudete mať príležitosť na to, aby ste sa s niekým hádali, či pohnevali. Uf, tak to je dosť ťažké, ráno si moja mladšia dcéra nevedela vybrať z 3 ponúkaných outfitov a staršia nebola spokojná s teplotou granka /áno, granko u nás funguje stále/, horoskop ma však vystríhal a preto so stoickým kľudom som zo skrine vybrala ďalší outfit a granko som zohriala extra na ďalších 20 sekúnd v mikrovlnke. Miesto obedu som skončila v kaviarni s kamarátkou, ktorá je v rozvodovom konaní a ktorej ešte stále nie jej Ex vypisuje divné sms-ky, no zahryzla som si do jazyka, aby som jej nepovedala všetko, čo si o otcovi jej detí myslím. Poobede som mala pojednávanie, oproti mne sedel chlapík, ktorý chcel znížiť mesačné výživné na jeho 6 ročnú dcéru o 20 Eur. Má dvoch psov a tí majú veľký apetít a preto žiadal súd znížiť výživné na svoju dcéru, veď predsa psi nebudú žrať najlacnejšie granule z lidl v akcii. Kašlať na to, že jeho dcéra začala chodiť do školy a potrebovala nakúpiť školské potreby, psy majú prednosť. Ten pán sa na mňa určite nehnevá, mohla som byť oveľa úprimnejšia, ale horoskop ma trochu v mojej "rozhorčenosti" brzdil. Vôbec nechápem, prečo sa mi po mojej záverečnej reči neodzdravil, ale asi to bude tým, že mu sudca návrh zamietol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnešný pondelok budete mať veľa túžby po nových inšpiráciách, ktoré prináša vplyv Luny v splne. Tak to som si musela vygoogliť ako môže moju túžbu po inšpirácii ovplyvniť Luna v splne. Vlastne ani neviem, čo tá Luna v skutočnosti znamená, ovládam akurát to, že je to básnický výraz pre mesiac. Neviete si predstaviť, čo všetko som na nete našla, Ak Luna prechádza zemským Býkom, pozor na prejedanie sa. Nov, podobne ako aj spln by ste mali využiť k detoxikácii organizmu. Namiesto gurmánskeho hodovania si na dnešok pripravte bylinkové čajíky. Ak bez jedla celý deň nevydržíte, nachystajte si šalátiky z čerstvej zeleniny a ovocia. Toto je výcuc z Lunárneho kalendára a to som sa už úúúúplne stratila. Na obed som mala len kávu s bratislavským rohlíkom, takže prejedanie sa nekonalo. Túžby po nových inšpiráciách mám stále, len nemám čas a dostatok financií na ich naplnenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nebude vám chýbať láska, nové príležitosti, ale aj pokušenia. Láska v mojom živote nechýba /s menšími prestávkami od mojich 7 rokov, keď som bola "buchnutá" do štvrtáka, ktorý si ma vôbec nevšímal/. Príležitosti v podobe pokušenia sú stále navôkol, je len na nás, či im podľahneme.

Nemyslite toľko na seba a osobné pohodlie, viac získate, ak si všimnete okolie. Tak som si začala všímať okolie. V meste som stretla nášho Romanka /Krtíšania ho dobre poznajú/, ako vždy si pýtal odo mňa drobné. Spomenula som si na moju prvú časť horoskopu "S neznámymi ľuďmi, zvlášť dnes jednajte s rezervou" a preto som dnes odolala a drobné mu odmietla dať. Deň ušiel pomerne rýchlo a vzhľadom k dnešnému horoskopu som dnes viacerým klientom ponúkla kávu, čaj alebo vodu, výťah v práci som nepoužila, ku klientovi, ktorí ma s blížiacim sa termínom odvolacieho konania posledný mesiac dennodenne bombarduje sms-kami, telefonátmi, prípadne osobnými návštevami som dnes nič nepovedala a vypočula som si, čo mám na súde v záverečnej reči zdôrazniť. Poobede som šla do posilňovne, to sedadlo na rotopede bol fakt nepohodlné, zadok ma z neho bolí aj teraz, nedbala som teda na osobné pohodlie a zišla som z neho až po 15 km, okolie som si pri tom všímala dostatočne, ale až na vzdychajúcich mládencov nemalo čo moju pozornosť upútať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niektorí noví známi by vás mohli by vás zraniť svojou netaktnosťou, či poznámkami o vašom postoji. Tak túto poznámku venujem potencionálnym diskutujúcim, nakoľko netaktné poznámky ma fakt vedia rozladiť. Môj postoj je často autoritatívny a neznesie odpor a veľa mojich známych hovorí, že práve preto som sa v svojom povolaní našla :-). V kolektíve som však obľúbená a dokonca mám aj skutočných priateľov, ktorí ma majú radi /aspoň sa tak tvária/.

 Deň pomaly končí a ja som naozaj zvedavá, čo ma čaká zajtra, na mobile som si nastavila novú aplikáciu- horoskopy na každý deň a teším sa, čo ma zajtra postretne. V každom prípade aj vďaka horoskopu som dnešný deň prežila bez väčšej újmy. Zajtra idem za klientom do väznice, takže dúfam, že ma tu ešte stretnete :-)

Andrea Legényová

Andrea Legényová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mladá žena, ktorá sa častokrát cíti stratená a osamotená, aj keď sa okolo mňa točí veľa ľudí a preto si sem tam potrebujem vyliať srdce :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu