reklama

ťažká úvaha nad rozvodmi

môj dnešný  blog nebude  vôbec vtipný, ale mala som potrebu ho napísať a povzbudiť všetkých tých, ktorí si to zaslúžia a hádžu flintu do žita :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Posledný mesiac riešim nejak veľa rozvodov. Štatisticky nič nové, poviete si, rozvodová krivka stúpa a je preto jasné, že rozvody musia riešiť aj právnici. Dôvodom prečo sa ľudia najčastejšie rozvádzajú sú neprekonateľné povahové rozdiely, čo v hovorovej reči znamená, že si tí dvaja prestali rozumieť. Keď si vypočujem príbehy ľudí, ktorí si prišli dať spísať návrh na rozvod, veľakrát s nimi súcitím. Odborne sa tomu hovorí, že som empatická. Pochopím, keď sa dvaja ľudia časom vzájomne odcudzia a prestanú si rozumieť, viem pochopiť aj to, keď sa jeden vo vzťahu cíti nepochopený a sám a hľadá útechu v náručí tretej osoby /píšem, že to chápem, nie schvaľujem/, čo však nedokážem pochopiť je keď sa manželka rozhodne pre rozvod z dôvodu, že zistí, že jej manžel má nemanželské dieťa. Poviete si, čo je na tom nepochopiteľné, veď to je rana pod pás, ale ak je tá žena počas 20 ročného manželstva psychicky aj fyzicky týraná, manžel na nej rozbije plastové vedro, drevenú rúčku od metly, nedáva jej dostatok peňazí na stravu, uráža ju a ponižuje a keď ju opäť začne mlátiť a jej deti jej prídu na pomoc, dobije aj tie a napriek tomuto všetkému stojí ta manželka 20 rokov stále pri ňom /jasne veď manželský sľub je v dobrom aj v zlom/ a k rozvodu ju dovedie informácia o nemanželskom dieťati, tak na to moja empatia už nesiaha. Snažím sa byť silnou a emancipovanou ženou, ak by som mala byť vo vzťahu, kde sa bojím povedať svoj názor, kde som finančne závislá od svojej polovičky, kde mi manžel diktuje s kým sa môžem stýkať, čo si môžem obliecť, prípadne, kde mi hrozí častá návšteva pohotovosti na chirurgii, tak taký vzťah by som ukončila bez mihnutia oka a neľutovala ten krok ani na sekundu a určite by som sa neľutovala a neľutovala ani svoje deti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Koľko žien po rozvode musí začať od znovu a to doslova. Milé moje priateľky /aj priatelia/, mnohí z vás museli riešiť rozvody a prežiť toho veľa, preplakať veľa nocí a byť kvôli deťom silní, mnohým z vás som pomáhala aspoň "papierovo" a vypočula som si vaše osudy a príbehy. Ak vám ľudia hovoria, hlavu hore, nikdy nie je tak zle, aby nemohlo byť horšie, tak to nie je fráza, je to pravda. Mnohé životné príbehy si zasluhujú filmové spracovanie, aby svojim osudom / a hlavne tým ako "to" zvládli/ povzbudili tých, ktorí to potrebujú...

 Dnes som na FB videla krásne video ako nejaký chlapík romanticky požiadal svoju drahú o ruku, ona pri tom plakala a niekto to celé nahrával na video- asi ako pamiatku pre vnúčatá.Také romantické gestá človek väčšinou vidí v telenovelách, príp.číta v presladených romantických knihách, ale v skutočnosti sú romantici ohrozený druh. Stále je však nádej, že jing nájde svoj jang /ak ho ešte nenašiel/ a to, že niekomu to chvíľku trvá, môže človeka vážne štvať, ale zatiaľ sa môžeš učiť francúzsky, prečítať Sofokrata, vyšľapať si na Kráľovu horu alebo len tak lúštiť sudoku, príp.začať písať blog :-)

Andrea Legényová

Andrea Legényová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mladá žena, ktorá sa častokrát cíti stratená a osamotená, aj keď sa okolo mňa točí veľa ľudí a preto si sem tam potrebujem vyliať srdce :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu