reklama

prečo sa dať na romatickú literatúru

Od júna som sa dala na čítanie, pri mojich 2 deťoch som na to posledných 8 rokov veľmi nemala čas, ale vzhľadom k môjmu sebeckejšiemu postoju k sebe samej a mojim potrebám, som svoju čitateľskú vášeň obnovila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prešla som všetkými možnými kategóriami kníh, až som skončila pri knihách pre romantické duše, tomuto druhu kníh som sa v minulosti vyhýbala, nechápala som, čo je na nich také pútavé....začala som sériou AFTER /vzhľadom k tomu, že v júly tohto roku posledný diel nebol preložený, bola som nútená prečítať ho v angličtine/. Pokračovala som "povinnou" literatúrou pre ženy 21.storočia a to trilógiou 50 odtieňov, milostné scény ma teda veľmi nechytili za srdce /ospravedlňujem sa všetkým, ktorých niečo také láka/, ale naozaj si neviem predstaviť, čo je také pútavé na tom, keď vás niekto zviaže a mláti bičom...ale koľko ľudí toľko chutí a pokračovala som ďalej.....do dnešného dňa som prečítala 217 romantických kníh. Súčasný trh mi už nemá čo ponúknuť, za to ja vám môžem ponúknuť poradenské služby v oblasti novodobej literatúry pre ženy :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Počas tohto obdobia som sa dostala do fázy, keď som knihu doslova hltala a nešla som vôbec späť, prebdela som celú noc a keď moja polovička šla skoro ráno na wc, len si poklepal po hlave /smerom ku mne/. Samozrejme, že som potom šla do práce. Vďaka prísunu kofeínu som deň zvládala, aj keď odo mňa nebolo veľmi taktné sem tam neslušne zívať pred klientom, ktorý sa pobil so susedom kvôli zatúlanej sliepke. Ach joj :-) Stalo sa mi dokonca, že som čítala celý víkend- s hygienickými prestávkami a prestávkami na jedlo :-) Bola to doslova posadnutosť, nevedela som sa odpútať od deja a keď deti chceli granko, rožok s maslom, či zapnúť rozprávku, sebecky som ich poslala za ockom :-) musela som predsa čítať ďalej, lebo Jack a Grace sa znovu pohádali...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Najhoršie na tom je to, že už nemám čo čítať. Historické romány ma nelákajú a moderné romány pre romantickú dušu /ako som sa neskromne nazvala/, ktoré ma nejak zaujali, som prečítala všetky, opakujem opäť číslo 217 :-) Zásobujem rovnako cítiace romantické duše v okolí knihami a suplujem tak služby miestnej knižnice s tým, že poskytujem bezplatné recenzie na tento druh kníh. Nechcite vedieť, koľko ma tie knihy stáli peňazí a keďže si tieto moje blogy môže prečítať aj môj manžel, toto číslo sa ani nedozviete :-)

 Poviete si, čo je také zaujímavé na takejto literatúre. Tak v prvom rade /a toto je informácia najmä pre mužov/, my ženy sme romantické duše. Žena, ktorá tvrdí opak, klame. Chceme byť dobíjané, chceme dostávať kvetiny /aj keď napríklad ja som môjmu manželovi minulosti tvrdila, že mi je kvetín v kyticiach ľúto, lebo majú krátku životnosť a ten to zobral doslova a kvety od neho od tej doby nedostávam, v skutočnosti kvety milujem :-) a teda milý môj manžel, očakávam ich pri každej príležitosti/, chceme chodiť na romantické večere pri sviečkach a chceme zažiť všetko to, čo zažívajú hrdinky v romantických príbehoch. Sem tam drámy, sem tam si od radosti poplakať, chceme ísť na opustenú pláž na Maldivách a sedieť vo vašom kabriolete s rozpustenými vlasmi....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Pamätáte si na film Slnce, seno a jahody? Tú časť, kde pani Ružičková zasnene sleduje Angeliku a jej pohľad zavadí o jej pupkatého manžela? Tak takto sa určite cíti mnoho žien po 30tich rokoch spolužitia či manželstva. Bŕrr :-)

 Milí naši manželia, priatelia, druhovia a súputníci po našich bokoch, na inšpiráciu vám odporúčam prečítať si nejakú "modernú" romantickú knihu, nájdete tam inšpiráciu a potešíte tým všetky svoje polovičky, ktoré vám varia, upratujú, perú, žehlia a robia vám deň krajší... Bude to pre mnohých z vás určite šok zistiť ako si predstavujeme fázu "lovu", nasledovanú fázou dobíjania a končiacou fázou nastoknutia gigantického prsteňa s diamantom na prstenník. Ja viem, že ženy sú z venuše a muži z marsu a preto je pre vás ťažko pochopiteľné, že romantické gesto pre ženy neznamená, že jej kúpite tablety do umývačky riadu alebo multivitamíny. Každá z nás /a ak niektorá tvrdí opak, tak zrádza naše pohlavie/ sa chce sem tam cítiť výnimočne, chce cítiť, že pre svoju polovičku je v prvom rade žena a až potom matka. Tak prosím, zavolajte babkám, dedkom, starkým, starkám, prípadne nejakému inému členovi rodiny nech vám na pár hodín príde postrážiť deti a pozvite svoju polovičku na večeru v dvojici. Uvidíte, že sa vám to vráti v podobe vysmiatej ženy, ktorá to ocení.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ps.a dajte mi potom vedieť :-) 
 

Andrea Legényová

Andrea Legényová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som mladá žena, ktorá sa častokrát cíti stratená a osamotená, aj keď sa okolo mňa točí veľa ľudí a preto si sem tam potrebujem vyliať srdce :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu